Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR - megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt.
Informatikai területen működő partnerünk számára keresünk munkatársat az alábbi munkakörre:
Servicedesk operátor
Feladatok:
- Ügyfélbejelentések fogadása telefonon, emailben,
- Ügyek rögzítése a rendszerben,
- Határidőn belül a bejelentések megoldása, visszajelzés,
- Kapcsolattartás.
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség, műszaki végzettség előny,
- Erős középfokú angol nyelvtudás (szóban és írásban is, alapfeltétel),
- Help desk/call center tapasztalat,
- Informatikai és hálózati eszközismeret,
- Magabiztos MS Office ismeret,
- Kiváló kommunikációs képesség,
- Jó problémamegoldó képesség,
- Ügyfélközpontúság.
Kezdés azonnal!
Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését és megfelel az elvárásoknak, kérjük, küldje el szakmai önéletrajzát fizetési igénye megjelölésével a BUD-37-277 hivatkozási szám feltüntetésével az alábbi e-mail címre: HuJobBudapest2@trenkwalder.com
Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.