Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR - megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt. 
Biztosítással foglalkozó partnerünk számára munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:
Adminisztrátor 1,5 hónapra
Feladatok:
- Kárügyintézéssel kapcsolatos adminisztráció ellátása, 
- Iktatás,
- Kimutatások készítése,
- Kapcsolattartás, 
- Iratrendezés, 
- Postázás, fénymásolás, borítékolás.
Elvárások:
- Középfokú végzettség, érettségi, 
- Telefonos ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat,
- GÉPÍRÁS-TUDÁS alapkövetelmény, 
- Magas fokú monotónia-tűrés, 
- Adminisztrációban való tapasztalat, 
- Felhasználói szintű számítógépes ismeret, 
- Rátermettség, pontosság.
Egyéb:
- Szerződés időtartama: 2011. október közepe - november vége.
- Munkaidő: H-Cs: 8:00-16:30, P: 8:00-14:00 
- Munkavégzés helye: 8. kerület, 
- Bérezés: bruttó 690 Ft/óra.
Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését és megfelel az elvárásoknak, kérjük, küldje el szakmai önéletrajzát a BUD-37-213 hivatkozási szám feltüntetésével az alábbi e-mail címre: HuJobBudapest2@trenkwalder.com
Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.