Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 4000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 500 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.
Uppdragsbeskrivning
Du kommer att arbeta med inköp och lagerhållning av förrådsartiklar. Fakturahantering, inventering, planering, samordning samt bokningar av investeringar, installationer och maskinservice. I arbetet ingår även att hyra in maskiner och resurser samt att beställa reservdelar och förbrukningsmaterial. Även leveranskontroller och företagets fordon ligger under ditt ansvar.
Kompetens
Vi söker nu dig som är flexibel, har god förmåga att se övergripande, är noggrann, ansvarstagande, nyfiken och trygg i dig själv. Du ska kunna ställa krav och ta beslut. Det ska även finnas ett intresse för teknik och du ska ha god förmåga att kunna uttrycka dig i tal och skrift.
· Teknisk och ekonomisk högskoleutbildning eller motsvarande
· Datorutbildning/vana i Office, Cad, SAP eller motsvarande affärssystem.
· Engelska i tal och skrift samt att tyska är mediterande.
· Vana i att arbeta i verksamhetssystem
Minst tre års dokumenterad erfarenhet.
Beskrivande för denna tjänst är industri, lager, inköp, ekonomi, projekt, organisationsutveckling och vi tror att du har arbetat som produktionstekniker, inköpare eller projektkoordinator och att du haft en arbets- alt. projektledande roll med internationella kontakter.
Ansökan
Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån.
För frågor om tjänsten kontakta: Sara Bülow, sara.bulow@adecco.se