Hasznos linkek:

2012. március 20., kedd

Allas.ma: ALKALMAZÁS ADMINISZTRÁTOR (WINDOWS)

Allas.ma
ALKALMAZÁS ADMINISZTRÁTOR (WINDOWS)
Mar 20th 2012, 01:40

Megbízónk egy nemzetközi informatikai szolgáltató cég budapesti központja. - Versenyképes jövedelem és juttatási csomag.
- Ergonomikus, modern munkakörnyezet.
- Folyamatos fejlődés lehetősége az informatika és a nyelvek területén.
- Karrier lehetőség.
- Multinacionális környezet, részvétel Megbízónk nemzetközi projektjeiben.

- Különböző üzleti, illetve ügyfélspecifikus alkalmazások és infrastruktúraalkalmazások 2. és 3. szintű támogatása külső és belső ügyfelek számára.
- Alkalmazások zökkenőmentes működésének biztosítása, a frissítések, verzióváltások végrehajtása, migrációk lebonyolítása, a felmerülő hibák javítása, kérések teljesítése.
- Alkalmazások használatával kapcsolatos tanácsadás, támogatás.
- Automatizált telepítő környezet továbbfejlesztése, az esetleges hibák elhárítása.

Felsőfokú szakirányú (informatikai) végzettség, vagy annak megfelelő releváns tapasztalat.

Legalább 3 éves hasonló területen szerzett szakmai gyakorlat. - MSSQL Server ismeretek.
- Windows Serverek alapos ismerete.
- Scripting és Active Directory ismeretek
- Sharepoint és/vagy Citrix tapasztalat előny.

Magabiztos középfokú NÉMET és alapszintű angol nyelvtudás

- Csapatjátékos szemléletmód
- Önálló munkavégzésre, valamint külföldi kiutazásra való hajlandóság.
- Magas stressztűrő képesség.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Turkish Speaking Travel and Expense Analyst

Allas.ma
Turkish Speaking Travel and Expense Analyst
Mar 20th 2012, 02:00

Our Client is a successful Shared Service Centre in Budapest supporting their clients in accounting related fields. They offer an exciting new challenge and an excellent opportunity to join a dynamically growing company for experienced professionals now. They are currently looking for Turkish speaking candidates in Travel and Expense positions.

-Financial administration including Travel and Expense of the required register
-Review Travel and Expense Reimbursements received
-Ckech claims which are not posted automatically, investigate and correct any errors
-Check that invoices are aligned with country specific tax and legal requirements
-Prepare reports and anayses for the business
-Coordinate back office queries related to claims and employees requested for tarvel and corporate credit cards

- Fluent English AND advanced knowledge in Turkish
- 1+ yr relevant Customer Service / P2P/ Accounts Payable / T&E experience preferred
- Ability to work in a team
- Financial, Accountancy or Economist degree is an advantage
- Excellent communication skills and analytical skills and good problem solving skills

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: RENDSZERGAZDA

Allas.ma
RENDSZERGAZDA
Mar 20th 2012, 01:40

Nemzetközi szoftvergyártó cég budapesti részlege. Pár év után nemzetközi karrierlehetőség Európa vagy Ázsia pénzügyi központjában.

Felhasználók folyamatos támogatása, problémáinak megoldása
Informatikai alkalmazások üzemeltetése, üzembe helyezése, karbantartása, optimalizálása (Windows XP/Vista/7)
Munkaállomások, szerverek felügyelete, karbantartása
Biztonsági beállítások kezelése, nyilvántartása
Blackberry eszközök használatának támogatása, 1 BES adminisztráció
Hálózati, felhasználói programok installálása, üzemeltetése, hibaelhárítás
Hardverek, szoftverek nyilvántartásának vezetése

Egyetemi vagy főiskolai végzettség.


Legalább 2 év tapasztalat nagyvállalati informatikai infrastruktúra- vagy alkalmazásüzemeltetésben
Szolgáltatás orientált szemléletmód, kiváló kommunikációs készség
Analitikus gondolkodásmód, kezdeményező készség
Képesség csapatmunkára és önálló munkavégzésre
MS Office alapos ismerete
MS SQL, Oracle ismerete előnyt jelent
MS Office alapos ismerete.
MS SQL, Oracle ismerete előnyt jelent.


Kommunikáció szintű angol nyelvtudás (írásban és szóban).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: senior C# SZOFTVERFEJLESZTŐ

Allas.ma
senior C# SZOFTVERFEJLESZTŐ
Mar 20th 2012, 01:40

Egy multinacionális szoftverfejlesztő cég magyarországi leányvállata keres új projektjeihez tapasztalt szoftverfejlesztőt - Kellemes munkakörnyezet fiatal, dinamikusan fejlődő csapatban
-Versenyképes jövedelem, vonzó juttatási csomag
- Hosszútávú nemzetközi projektek
- Szakmai, nyelvi fejlődés lehetősége

- Orvosi képalkotó berendezések szoftverének fejlesztése és tesztlése C#-ban Windows alatt,
- Közreműködiés a fejlesztés minden életfázisában (tervezés, specifikáció, fejlesztés, tesztelés, dokumentálás)

- Általános informatikai szemlélet, felsőfokú végzettség (elsősorban villamosmérnöki, gépészmérnöki, programozói diploma)


- Minimum 3-5 éves szoftverfejlesztői tapasztalat
- C# alapos ismerete
Előny: C++, TFS, VS2010, .net, WPF, WCF, WF

- Angol nyelv erős kommunikációs szintű használata szükséges,
- Német nyelv ismerete előny

-Logikus gondolkodás, fejlett rendszerszemlélet
-Szisztematikus, precíz munkavégzés
-Vezetői tapasztalat


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: ALKALMAZÁS ADMINISZTRÁTOR (LINUX)

Allas.ma
ALKALMAZÁS ADMINISZTRÁTOR (LINUX)
Mar 20th 2012, 01:40

Megbízónk egy nemzetközi informatikai szolgáltató cég budapesti központja. - Versenyképes jövedelem és juttatási csomag.
- Ergonómikus, modern munkakörnyezet az Infoparkban.
- Folyamatos fejlődés lehetősége az informatika és a nyelvek területén.
- Karrier lehetőség.
- Multinacionális környezet: részvétel Megbízónk nemzetközi projektjeiben.

- Különböző üzleti, illetve ügyfélspecifikus alkalmazások és infrastruktúraalkalmazások 2. és 3. szintű támogatása külső és belső ügyfelek számára.
- Alkalmazások zökkenőmentes működésének biztosítása, a frissítések, verzióváltások végrehajtása.
- Migrációk lebonyolítása, a felmerülő hibák javítása, kérések teljesítése.

Felsőfokú szakirányú (informatikai) végzettség, vagy annak megfelelő releváns tapasztalat.

Legalább 3 éves hasonló területen szerzett szakmai gyakorlat. - Különböző szerver/kliens/hálózati architektúrák, komponensek legalább elméleti szintű ismerete.
- Gyakorlat alkalmazások Unix/Linux rendszerben történő installálásában, implementációjában és karbantartásában.
- Oracle és/vagy Middleware ismerete előny.

Magabiztos középfokú NÉMET és alapszintű angol nyelvtudás.

- Csapatjátékos szemléletmód
- Önálló munkavégzésre, valamint külföldi kiutazásra való hajlandóság.
- Magas stressztűrő képesség.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: SAP BC ÜZEMELTETŐ

Allas.ma
SAP BC ÜZEMELTETŐ
Mar 20th 2012, 01:40

Megbízónk egy nemzetközi informatikai szolgáltató cég budapesti központja. - Versenyképes jövedelem és juttatási csomag.
- Ergonómikus, modern munkakörnyezet az Infoparkban.
- Folyamatos fejlődés lehetősége az informatika és a nyelvek területén.
- Karrier lehetőség.
- Multinacionális környezet: részvétel Megbízónk nemzetközi projektjeiben.

- SAP rendszerek üzemeltetése: monitorozás, problémakezelés, performancia optimalizálás, nyomtatás támogatás, interfészek karbantartása, rendszermásolások végrehajtása, javítócsomagok implementálása.
- Adatbázisok üzemeltetése: monitorozás, problémakezelés, performancia optimalizálás, javítócsomagok implementálása.
- Kapcsolattartás üzemeltető csoportokkal, felhasználók megbízottjaival.

Felsőfokú szakirányú (informatikai) végzettség, vagy annak megfelelő releváns tapasztalat.

Legalább 3 éves hasonló területen szerzett szakmai gyakorlat. - SAP Basis adminisztrációs ismeretek.
- Oracle adatbázis-kezelő adminisztrációs ismeretek.
- Windows és Unix (HP-UX, AIX, Linux) operációs rendszerek emelt szintű felhasználói ismerete.

- Középszintű angol és/vagy német nyelvtudás elvárás.

- Csapatjátékos szemléletmód
- Önálló munkavégzésre, valamint külföldi kiutazásra való hajlandóság.
- Magas stressztűrő képesség.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Greek Customer Service Specialist

Allas.ma
Greek Customer Service Specialist
Mar 20th 2012, 02:00

Our client is a multinational organization specialized in providing outsourced customer service solutions to their clients.

- Provide prompt and polite customer service to the company's clients
- Respond to inbound telephone calls from customers and record all actions taken to effect resolution of customer problems.
- Conduct first level analysis and contact other technical departments if it is necessary
- Handle incoming queries and address problems with a positive attitude

- fresh graduates are welcome to apply
- relevant experience is an advantage
- excellent command of Greek and conversational command of English
- strong customer orientation and a desire to handle clients professionally
- excellent communication skills
- strong problem solving skills
- cooperative and supportive personality
- team spirit

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: LOTUS NOTES ADMIN SUPPORT (5149)

Allas.ma
LOTUS NOTES ADMIN SUPPORT (5149)
Mar 20th 2012, 01:55

For our prestigious multinational partner at Budapest we are currently seeking candidates for the position:
Lotus Notes Admin Support

Technical Skills:
•Knowledge in Domino concepts
•Knowledge in internal and internet email routing concepts
•Performing daily Lotus Notes Domino administration tasks, knowledge of Domino admin processes
•Performing routine server maintenance tasks, knowledge in mail routing, tracing, tracking and troubleshooting
•Solaris/Windows as a platform- basic OS knowledge
•Experience with Domino/ LN 8.5
•Experience with Domino/ LN on Unix/Solaris
•Knowledge and Experience in Blacberry Server Admin and SameTime
•At least 2 years working experience in large Lotus Notes environment

Languages Skills:
•English fluent

Nice to have:
•Lotus Domino Certification
•Hungarian

Location:
•Budapest, Hungary

If you are interested in the position please send your application
(CV both in Hungarian and English) to krisztina.bencsik@pannonwork.hu

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: JAVA DEVELOPER (5150)

Allas.ma
JAVA DEVELOPER (5150)
Mar 20th 2012, 01:55

For our prestigious multinational partner at Frankfurt/München we are currently seeking candidates for the position:
Java Developer


Task:
•Development of airport IT products


Specification:
•Contribute to the core components of the airport IT applications' architecture, including business logic, User interfaces and data tiers (J2EE and C Plus Plus , Oracle/MySQL)
•Understand business needs and requirements in order to design, develop, test, debug, document and maintain S.a.a.s solutions


Requirements:
•Computer Science degree
•Minimum 3 years experience in software development
•Expertise in OOP development: Java and potentially C Plus Plus
•Experience in web development: HTML5, JavaScript (jQuery library), CSS3
•Experience in airline or airport development is a plus (keywords: AODB, resource management tools (immobile, mobile, staff), Flights Information, CDM)
•Proficiency in the development and implementation of standards, procedures and guidelines to support operational processes
•Know-how in modern source controls and IDEs (Eclipse)
•Background in Linux OS and database setup/administration


Languages Skills:
•English fluent


Nice to have:
•German


Location:
•Frankfurt/München


If you are interested in the position please send your application
(CV both in Hungarian and English) to krisztina.bencsik@pannonwork.hu

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Occupational Health Physician

Allas.ma
Occupational Health Physician
Mar 20th 2012, 02:00

A European Business Support Center established in Budapest in 2004 is currently looking for an Occupational Health Physician to provide occupational medicine services to businesses in Budapest working in conjunction with the Occupational Health Manager and giving functional guidance to nursing staff. The new colleague will report to the "Budapest Business Support Center Lead Country Manager" and receives functional guidance from the Occupational Health Manager Central Europe in Germany.

- Perform regular medical occupational health exams according to local regulation as well as internal requirements
- Undertake clinical duties such as case management, injury management, and disability reviews that need physician input i.e. go beyond capabilities of nursing staff.
- Provide line management with advice on occupational health matters.
- Participate in emergency preparedness and response role including membership of business line emergency support teams at sites and availability to respond 24/7 to provide such support as well as 'real time' injury management to ensure appropriate recordability advice is provided to management.
- Provides business travel services along with the employee will consider pre-travel needs, such as: Advice on fitness to travel, pre-travel vaccinations, Malaria advice and medication, Medical facilities at destination and Information on responding to medical emergencies
- Undertake training to learn special internal Guidelines and procedures regarding occupational health and industrial hygiene including e. g. training for Medical Review Officer in the context of the companies policy, injury & illness management, etc.

- Mid-career in the field of occupational medicine (also early career with strong interest and focus in occupational health).
- Licensed (or eligible to obtain license) in Hungary.
- Board certified in occupational medicine.
- Successful completion of occupational medicine residency.
- Preferably experience of working in industry for at least 2 years e.g. in manufacturing. The candidate must have awareness of the demands made on an occupational health service by a corporation and be able to manage and positively respond to these accordingly.
- Sound 'practitioner' of occupational medicine who fully understands the differences that exist between occupational medicine and other specialties.
- Good technical knowledge of occupational medicine and familiarity with industrial hygiene principles and practice.
- Good communication skills - persuasive; assertive e.g. should opinion on occupational injuries/illnesses be in conflict with management's interpretation
- Resilient and tenacious.
- Comfortable with the administrative and management aspects of a job like this i.e. not a position for a white coat' only physician

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions