részmunkaidőben foglalkoztatott ADMINISZTRÁTOR FELADATOK: • Költségelszámolások feldolgozása, iktatása, leellenőrzése • Adatban k karbantartása, frissítése, adatrögzítés • számlák és havi elszámolások előkészítése, ellenőrzése, postázása • Szolgáltatá shoz kapcsolódó ügyfél regisztrációk ellenőrzése, intézése, nyomon követése, hiányzó dokumentumok begyűjtése; ELVÁRÁSOK: 226; Legalább középfokú végzettség • Angol nyelv középszintű ismerete (szóban és írásban egyaránt) • Irodai programok (Word, Excel, PowerPoint) felhasználói szintű ismerete AMIT KÍNÁLUNK: • Versenyképes jövedelem • Saját telefon MUNKAVÉGZÉS HELYE, IDŐPONTJA: Miskolc, 2012. 08. 01 Amennyiben a meghirdetett pozíció felkeltette érdeklődését, küldje el fényképes magyar és angol nyelvű, Word formátumú önéletrajzát az ugyfelszolgalat@humanexistence .hu e-mail címre.